Disney Couture

Vad jag har väntat på den här leveransen, tror det var över två veckor sedan jag gjorde beställningen. Men jag kan säga att det var helt klart värt att vänta på, vilka underbara smycken som kommit!

Detta har kommit in i butik nu:


Armband i läder med rosetter (silver) 1599:- , Armband med stjärnor och Tingeling (silver) 879:-



Örhängen 599:-, Armband med berlocker 1499:-

Halsband (silver) 599:-

Hittade inga bilder med silver smyckena men alla utom armbandet med berlocker är i silver.

Ni som vill får gärna beställa smycken här via bloggen, bara att kontakta mig på: [email protected] 


Kommentarer
Postat av: "mamman"

Jättefina smycken...precis sånt som inte finns i Piteå !!!!, beställ mera av sånt där !!

2009-09-24 @ 06:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0