Jacka från Rut m.fl

Imorse spanade jag in denna snygga jacka på Rut m.fl sida, men fick reda på att den tagit slut. Så ni kan ju förstå min lycka nu när jag precis fått ett samtal från Rut m.fl där jag fick veta att det fanns en box kvar!

Men det vara snabba ryck om jag ville ha den, kan tänka mig att det var fler butiker som ville ha den också ville ha den. Och självklart blev det att göra beställning på den så på Onsdag kommer den in i butiken:)

Den kommer förresten även i svart!


Nu ska jag ta och gå igenom Snö of sweden en gång till innan jag ringer och beställer, blev ganska tomt på ställen nu efter helgen! Så är det något smycke som jag haft tidigare som tagit slut så kommer det mest troligt in igen nu i veckan:)

Bild: Rut m.fl


Kommentarer
Postat av: Kicki

Snygg!! Blev ju nästan sugen på en svart :)



Tack för tipset om depend också, tog sjukt bra i håret!!! Ett till varv ikväll så kanske jag får bort resten av mörkfärgen också :)

Kram

2009-09-28 @ 17:26:53
URL: http://kickikickass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0