Mötet med Only

Jag upptäckte nu att inlägget jag skrivit igår om Only aldrig publicerats, så nu drar jag det en gång till! Var som sagt till Luleå i Onsdags och träffade en säljare för märket Only, fick under mötets gång reda på att Only redan såldes hos Vero Moda som ligger vägg i vägg med Miyo. Och det kändes verkligen trist att höra då jag tidigare fått veta att ingen butik i Piteå sålde märket, så efter lite grubblande har jag beslutat mig för att inte ta in märket! Jag vill att min butik ska vara unik och inte ha samma utbud som andra butiker!


Men har ni förslag på något annat märke ni skulle vilja ha in i butiken är det bara skicka iväg en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Susanna

Bra beslutat!!!

2009-09-04 @ 12:29:41
URL: http://goldkuhlsusanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Synd, men det var ju rätt beslut iallafall ^^

2009-09-04 @ 18:59:41
URL: http://jamenanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0