d.brand på väg in

Underbart med Fredag igen, eller hur? Idag väntar jag på att få en leverans från d.brand, lite olika jeans modeller men även kanske lite överdelar!

Anledningen till att jag inte riktigt vet vad som kommer är på grund av att d.brand säljarna och lagret är på olika ställen, och nu när jag då gjorde beställningen kunde de inte få tag på lagret. Men bara det kommer en leverans så är jag nöjd, blir ju lite som på julafton när man inte vet vad som finns i paketen:)



Hoppas ni får en fin Fredag allihopa!


Bild: d.brand


Kommentarer
Postat av: thejenny

AHHHHHHHH vad kul att jag hittade den här sidan. Själv bor jag i Piteå och har varit inne i din butik några gånger. Brukar ju se dig sitta bakom disken varenda gång jag är in! :)



Önskar dig iallafall all lycka till med din affär, mycket fint har du, så det ska nog gå bra! :)



Kramar / Jenny

2009-09-11 @ 15:41:48
URL: http://thejenny.blogg.se/
Postat av: thejenny

Hihi, ingen fara! :) Ska bli jättekul att kolla dom nya jeansen! :D

2009-09-11 @ 15:57:19
URL: http://thejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0