Liten presentation

Verkligen kul att så många hittat hit via StinaLee:s blogg, hoppas att ni gillar min blogg och kikar in fler gånger!


Tänkte att en liten presentation av min blogg inte suttit helt fel, så är kommer den:


Den första Augusti öppnade jag min egna klädbutik - Miyo Fashion som ligger i Gallerian Piteå, ungefär samtidigt valde jag att göra en blogg med samma namn. 

 

Tanken med bloggen är att ni ska få ta del av allt som händer i butiken och i Gallerian, kika på nyheter som kommit in, delta i tävlingar men även mycket annat så som att vara med att bestämma vad jag ska ta in i butiken. 

 Just nu säljer jag Rut m.fl, d.brand och Snö of sweden i butiken, men inom kort kommer jag även att få in Disney Coture, Motel och Lipsy!


Snöväggen som just nu är fylld av höst nyheter!



Ena skyltfönstret



Loggan ovanför kassadisken.



Har ni förslag på märken ni skulle vilja att jag tog in i butiken, frågor eller funderingar är det bara att ni skicka iväg en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser ganska tomt ut , bra att du ska utöka med andra märken.

2009-09-08 @ 17:33:06
Postat av: Anonym

Skriv gärna om från ide till verkligt. Och hur du kom på vilka märken du ska ta in osv. Är det inte dyrt med hyran i en galleria? Ta in friis & co det själs bra :) men du behöver inte ta in dem dyra väskorna. kolla gärna runt och se vad andra har tagit in för att folk hittar på internet faktiskt och sen går dom in i butikerna för att leta efter just den väskan. Har du några anställda?

2009-09-08 @ 17:35:39
Postat av: Anonym

Jag blir så förbannad.visst,detta handlar inte just om ditt inlägg...

Men att Kissie sitter och skriver en MASSA kränkaden saker till allt och alla

på sin patetiska blogg är någonting som flera inte borde respektera.Det dära

betandet är så himla onödigt.Jag läste en blogg för några dagar sedan

som är så jäkal bra!! Den handlar om verkligen vettiga saker.. ( Det är en läsare

som skickar detta ) Hon som skriver den har full upp med bloggen..

Hon gör egna intervjuer med läsare,går själv på intervjuer (pga bloggen ) och har fått mycket uppmärksamhet den senaste tiden tack vare sin blogg ..Denna blogg handlar om Självkänsla och självförtroende . Jag Ville bara tipsa om den,eftersom vi behöver en sån hära blogg.Hon kommer gå om kissie,det är de flera som tror. Hoppas bara de,för de kissie gör är inte okej



bloggen heter ialf http://jjuno.blogg.se

2009-09-08 @ 19:57:08
Postat av: Anonym

Varit utomlands och shoppat, hittade två märken som hade väldigt snygga kläder, hela affären ville man ta med hem. Stradivarus och Bershka var två av märkena som jag kommer ihåg. Mycket fint!

2009-09-09 @ 10:34:44
Postat av: *Em

Hej! Allt bra? :)

2009-09-09 @ 13:17:46
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hej gumms :)



Ser lika fint ut hos dig på kort som i verkligheten :) Sköt om dig och ha en toppendag så ses vi nån dag :)



KRAM

2009-09-09 @ 13:41:56
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

ser fint ut :)

2009-09-09 @ 17:45:42
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: ღ Sabine - Utan dina andetag

ser fint ut :)

2009-09-09 @ 17:46:01
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0