Modemässan 2009

Idag startade modemässan i Köpenhamn som pågår i 4 dagar och avslutas på Söndag, jag hade egentligen tänkt åka ner dit men eftersom jag öppnade Miyo tidigare så vill jag givetvis hålla till i butiken så mycket som möjligt.

Men redan nästa vecka börjar modemässan i Stockholm och dit ska jag, så Fredag kväll tar jag flyget till Stockholm och så sover jag två nätter på Nordic Light hotell och åker hem Söndag kväll. Är uppbokad hela helgen på möten med olika märken så det blir snabba rycka att ta sig mellan mötena, så jag lär väl virra runt i Stockholm för att hitta rätt men de får gå ändå! Blir verkligen kul att få se alla kollektioner och göra inköp inför våren 2010!


Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svaR:

okej:-)

2009-08-06 @ 14:11:36
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

tack!

2009-08-06 @ 14:30:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0