Leopard

Ursäkta för dålig uppdatering! Har haft fullt upp i butiken, i Måndags hade jag besök av Snö:s säljchef som kom för att visa upp nästa smyckeskollektion. Helt underbara smycken! Ser verkligen i fram att få in det i butik, sen gjorde jag även en beställning som levereras omgående, så har vi tur kommer det in redan i veckan:) 

 Igår var det även då fullt upp då jag fick hem leveransen från Rut m.fl, toppar, klänningar och leggings! Så idag inviger jag klänningen med leopardmönster, den är verkligen snygg:)

Idag håller jag tummarna på att smyckena från Dinsney Couture kommer in!



Den är precis samma modell som den randiga som jag visat bild på tidigare.

Klänning Serious sally199:-

Kort cardigan Serious sally 199:-

Leggings Lindex 199:-

Halsband och armband Snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0