d.brand har äntligen kommit!

Idag får jag förhoppningsvis hem lite från d.brand, och sedan får jag hemma leggings från Rut m.fl i olika färger! Sen hoppas jag att det droppar in lite mail angående killkläderna, mailade nämligen några leverantörer nu i helgen så vi får se vad som händer. Sen väntar jag på att försäljningschefen för Snö of sweden ska komma och hälsa på i butiken, har täffat honom en gång tidigare då jag följde med min f.d chef på inköpsmöte.


Nu fick jag precis två kartonger från d.brand som jag var snabb att sprätta upp och jag såg på en gång att det saknades lite saker jag beställt. Men allt de som kom var verkligen snyggt:) Har jag tid senare under dagen ska jag fota och lägga upp bilder!

Hoppas ni får en underbar start på veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0